Direktlänk till inlägg 4 september 2008

Ja men hej igen då.

Av Fröken Wiklund - 4 september 2008 09:13

Jag har då haft ett otroligt turbulent år då jag inte riktigt har varit i mina sinnens fulla bruk. Jag har varit arg kan man säga, otroligt arg och jag har mått sisådär bra. Är man intresserad så kan man läsa om detta i min förra blogg (http://pennylane.bloggagratis.se) det är en blogg i total misär. Den startades för nästan 1 år sedan då jag flyttade hit ner till den stora staden sthlm. Den började dock väldigt snällt och fint, tills det urartade totalt. Vilket jag (och många andra) iofs tyckte var hysteriskt spännande.

Nu ska jag försöka mig på det här igen eftersom mina vänner inte verkar kunna klara sig utan mina briljanta idéer och funderingar, dock kan jag inte fortsätta i den gamla bloggen då den verkar plocka fram det värsta ur mig. Skämt åsido, man behöver förändring. Eftersom mitt liv är i en fas av förändring nu så tyckte jag att då bör även bloggen förändras. Nytt liv=ny blogg. (eller vad säger du hanna?) Hanna är en av mina bästa vänner, hon är expert på att byta blogg. Om jag nu kunde den bloggadress som hon skriver på just nu så skulle jag tipsa om den för hon är hysteriskt rolig (notera att hysterisk är mitt nya ord), men jag är inte riktigt säker på den. Men hon kommer antagligast skriva den här, för jag kräver att hon kommenterar min blogg minst varje dag.

För att fortsätta prata om mig så är mycket bra i mitt liv just nu, jag är otroligt kär och har nog träffat mannen i mitt liv. Det finns en viss risk att jag kommer prata otroligt mycket om den här personen. Men han är otroligt viktig för mig.

Just nu har vi alldeles snart gått in i fasen "sambos" vilket jag tycker är otroligt läskigt då mitt förra samboförsök verkligen gick käpprätt åt skogen. Dock hoppas jag för mitt liv att detta går vägen. En så länge verkar det fungera över förväntan. Men jag har även bara flyttat in till hälften, men jag trivs. Det är som hemma i sundsvall med skog och så. 


Annars så är jag en ganska kreativ människa, en av mina favorit hobbys är att måla, då målar jag endast lik i olika dess former då jag tycker det av någon anledning är fantastiskt. Min annars ofrivilliga hobby för tillfället är mitt jobbsökande, det spenderar jag då större delen av min lediga tid till. Jag måste byta jobb då jag inte trivs någonstans med det jobb jag har.

Men jag är väldigt optimistisk och tror att allt kommer lösa sig.

Det brukar som göra det på ett eller annat sätt.

Annars så kan ni mest suga min röv.


på återseende.

 
 
hanna

hanna

4 september 2008 14:47

åh, jag vill suga din röv. jättegärna.
och så länge du lovar att skriva varje dag lovar jag dyrt och heligt i gengäld (sådär kan det väl aldrig stavas??) att kommentera skiten ur dig.
jag saknar dig väldigt.

http://ommigochdemina.blogg.se

 
lina

lina

6 september 2008 10:35

men fia svart är ju fia blond nu...hur gick det till?

numera ligger sug min röv fint bland mina favoriter. ser väldigt fint ut tycker jag.

http://jagochkidsen.blogg.se

 
Ingen bild

Byssan

7 september 2008 20:48

Men de är fan o häda o döpa en blogg till ngt så vackert som SMR o sen låta den vara så äckligt rosa så jag får ont låångt in i min förtappade själ...
Kom hem o va med mig snart... ta med dig den där finaste karln du har som jag tycker så mycke om vettja!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Wiklund - 4 oktober 2008 21:20

nu har jag bytt blogg... igen.. men sista gången, lovar!   http://grevesmul.blogg.se ...

Av Fröken Wiklund - 3 oktober 2008 07:07

Ibland är jag less på min kropp, ganska ofta faktiskt. Speciellt när den bestämmer sig i sten för att den ska blöda för allt den har värt bara för att det ska vara så. roligt med blödarsjuka. världens finaste sjukdom skulle jag vilja säga. ...

Av Fröken Wiklund - 2 oktober 2008 10:48

nu kommer ni tycka att jag har en hysteriskt äcklig lägenhet. här skojar jag om det som ligger och väser under sängen och mina extra hyresgäster i köket som jag faktiskt kan leva med. Men jag har larver under badkaret, förstår ni LARVER. hysteriskt ...

gah

Av Fröken Wiklund - 2 oktober 2008 09:18

man skulle kunna tro att jag har en fantastiskt städad och fin lägenhet. sådär så att alla saker vet sin rätta plats och det liksom luktar nyponros hela tiden. Men låt mig chocka er, så är det INTE. Och jag förstår inte riktigt vad det kan bero på. J...

Av Fröken Wiklund - 21 september 2008 17:23

Finns det någon bättre ursäkt att slippa ta itu med sig själv än att ihärdigt och med den största målmedvetenhet nästan ta itu med sig själv? ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards