Direktlänk till inlägg 2 oktober 2008

larvigt

Av Fröken Wiklund - 2 oktober 2008 10:48

nu kommer ni tycka att jag har en hysteriskt äcklig lägenhet. här skojar jag om det som ligger och väser under sängen och mina extra hyresgäster i köket som jag faktiskt kan leva med.

Men jag har larver under badkaret, förstår ni LARVER.

hysteriskt äckligt.

 
 
hanna

hanna

2 oktober 2008 16:51

åh baby. du bloggar igen. (ett stort tack till larverna, antar jag).
Jag förstår precis hur du har det. För några veckor sedan vaknade jag av att jag hade en silverfisk I BEHÅN. Det var jättegött.

http://ommigochdemina.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Wiklund - 4 oktober 2008 21:20

nu har jag bytt blogg... igen.. men sista gången, lovar!   http://grevesmul.blogg.se ...

Av Fröken Wiklund - 3 oktober 2008 07:07

Ibland är jag less på min kropp, ganska ofta faktiskt. Speciellt när den bestämmer sig i sten för att den ska blöda för allt den har värt bara för att det ska vara så. roligt med blödarsjuka. världens finaste sjukdom skulle jag vilja säga. ...

gah

Av Fröken Wiklund - 2 oktober 2008 09:18

man skulle kunna tro att jag har en fantastiskt städad och fin lägenhet. sådär så att alla saker vet sin rätta plats och det liksom luktar nyponros hela tiden. Men låt mig chocka er, så är det INTE. Och jag förstår inte riktigt vad det kan bero på. J...

Av Fröken Wiklund - 21 september 2008 17:23

Finns det någon bättre ursäkt att slippa ta itu med sig själv än att ihärdigt och med den största målmedvetenhet nästan ta itu med sig själv? ...

Av Fröken Wiklund - 21 september 2008 16:41

Vi ska tycka om varandra och det kommer gå åt helvete.   Det kommer gå åt helvete och det är inget vi kan göra något åt. Förutom att tycka om varandra ska vi göra. Du kommer skrika åt mig att jag är en slapp hora och jag kommer dryg-svara att dina kn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards